29 de gener 2006

Les dones no estan en venda!


La cadena de botigues Mango no ha tingut cap altra pensada que, per tal de promocionar les seves ofertes de rebaixes, elaborar uns aparador on apareixen un seguit de maniquins femenins entaforats dintre bosses de la compra. Aquest cas reflexa , un cop més, l’ús habitual que es fa en publicitat de la dona com a mer objecte de consum. Per sort no tothom està disposat a contemplar-ho impassible,les JERC-Barcelona van realitzar el passat divendres una acció de protesta,davant una de les seves seus a l'Illa Diagonal, per tal de denunciar aquest fet i conscienciar la nombrosa gent que es va acostar per informar-se i recollir els tríptics informatius que repartíem.

Si voleu tenir més informació sobre les diverses formes que utilitza la publicitat per tal de perpetuar el model patriarcal de societat, us recomano que feu una ullada a la campanya que està duent a terme l’Assemblea de dones de les JERC ,sota el lema “La publicitat em discrimina,i a tu?”. Allà us podreu descarregar un interessant document que de ben segur us farà descobrir molts aspectes sobre els quals segurament no us hi havíeu parat a reflexionar mai.

Article extret del Bloc de Gerard Coca: Barcelona 1714
http://barcelona1714.blogspot.com/2006/01/les-dones-no-estan-en-venda.html

1 comentari:

Gerard Coca ha dit...

M'alegro que us hagi agradat l'acció. Una abraçada des de Barcelona